• Tubes de chouchounette


  • Comments

    1
    Friday 22nd December 2023 at 10:47

    Hej Valadares !

    Bedårande julskapelse !

    Min son ska köra bil 55 mil idag på eftermiddagen. Så han kommer ikväll. Är orolig över väglaget för det kan bli snö och besvärligt på vägarna. Så jag blir inte lugn förrän han står här och ringer på dörren.

    Det blåser mycket kraftigt ute, det är 0 gradigt och vi har fått lite snö.

    Från hela mitt hjärta önskar jag dig med familj en riktig GOD JUL !!

    Jag planerar att vara tillbaka här den 28 december igen.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

      • Friday 12nd January at 17:11

        Querida Pretúlia só agora é que vi a sua mensagem, me desculpe, espero que tenha corrido tudo bem. Beijos com  ternura

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Add comment

    Name / User name:

    E-mail (optional):

    Website (optional):

    Comment: