• Fundo da imagem e tube de chouchounette


  • Comments

    1
    Monday 11st December 2023 at 10:00

    Hej  Valadares !

    Tack för besök och  kommentar !

    Mycket vacker skapelse !!

    Jag hoppas du mår bra ? Jag är okej.

    Hela helgen har bjudit på dåligt väder. Det har regnat mycket och varit 2 plus grader. Regnet ska fortsätta även denna kommande vecka. Så mycket av snön har töat bort men ännu är lite kvar.

    I lördags var Marina och jag i affärer och köpte julklappar och mat. Annars har jag varit själv och haft det lugnt och skönt.

    Jag önskar dig en trevlig måndag och ny vecka.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

      • Tuesday 12nd December 2023 at 19:36

        Boa noite Pretúlia. O tempo por cá é de frio e chuva mas o fim de semana tivemos lindos dias de sol. Beijos 

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Add comment

    Name / User name:

    E-mail (optional):

    Website (optional):

    Comment: